duminică, 12 august 2012

Din aventurile lu'Peste ep 2

Piata Delfinului

Am plecat sambata dimineata la peste desi cu o seara in urma a plouat in Bucuresti. M-am trezit la 5 mi-am baut cafeaua si am plecat la pescuit in acelasi loc ca si prima data (vezi ep 1). Apa era linistita si nu mai era nimeni la ora aia in afara de mine la peste :).
Apa a mai scazut fata de data trecuta si a trebuie sa apreciez din nou cat este apa sa dau la adanc pentru somn.
De la prima aruncare a tras ca un nebun si a fugit cu tot cu pluta, era de asteptat si pentru ca a plouat, de obicei se prinde bine dupa ploaie, mai ales ca nu a mai plouat de foarte mult timp.

Captura de peste

Asta ce este in poza era dupa aproximativ 5 ore de pescuit. Am mai stat pana la ora 13 cam asa si exact cand sa plec s-a intamplat a inceput o furtuna in toata regula. Am lasat unditele pe mal si am fugit sub o salcie ploua atat de rau incat scuipam din gura apa de ploaie.
In graba am rupt si doua undite (le refac data viitoare) numai sa plec mai repede.

Cativa negri mititei!

Am ajuns acasa cu chiu cu vai, ud din capa pana-n picioare. Dupa ce am facut un dus si m-am uscat m-am apucat sa pregatesc pestele, nu stiu daca am mai mancat somn pana acum si eram curios cum este am inteles ca este dulce prima captura am dat-o la cineva :).
Eu de obicei nu mananc peste decat daca este foarte mare sau daca este fara oase.

Pestele curatat
Gata si curatatul acum sa-l si gatim. L-am facut simplu prajit in ulei foarte bine dat prin amestec de malai si de faina. A iestit super bun foarte putin crocant si cu carnea frageda si dulce.

Pofta buna!

Am mai facut la el si o pasta de  mujdei de usturoi simpla de pregatit.

4-5 catei de usturoi
2 linguri de smantana
1 varf de sare
1-2 picaturi de ulei
3-4 foi de patrunjel pentru aspect si aroma

P.S
Din pacate nu am poze si cu sosul pentru ca eu nu am fost atent si lumea s-a pus pe mancat :(.

Daca este vremea buna o sa ma duc si week-endul viitor la peste.